fredag den 7. august 2009

Retro-moderne "Chokolade" kjole

Det fortsætter lidt herfra med sensommerkjoler, og denne kunne med rette også kaldes en vaskeægte efterårskjole. Ved godt jeg er tidligt ude, stofbutikkerne sender først deres kataloger på gaden sidst i august, lidt sent synes jeg, når jeg nu er tunet ind på noget nyt.
Denne har lidt længere trekvartærmer og lækre chokoladefarver.....
Den er stort set lavet af nye stoffer, bl.a. småfolks nye dejlige brune æbleprint, der har et næsten rødviolet skær, dog har jeg bikset med at lave kantebånd hele vejen rundt i skønt matchende vintagestof.... Den lukkes med en gammel benknap i siden af halsåbningen... derudover har jeg puttet en helt tynd elastiktråd ind i kantebåndet i halsen, så den slutter ordentligt til.
Er den retro eller moderne, tja...jeg kom helt i tvivl???
Deltag i min lille afstemning:-)........
Som I kan se på Naja er billedet taget i dag, på en varm, varm sommermorgen...vores allersidste feriedag! Suk!
Str. 98 plus/minus
Kr.325,-
Solgt






Ingen kommentarer:

Send en kommentar