mandag den 1. juni 2009

Jeg har fået en blog....

Så har jeg fået en blog!
Hjertelig velkommen til alle der kunne have interesse i at kigge med i ny og næ:-)
Faktisk skulle jeg ikke have en blog, da jeg er egentlig er et rimelig privat menneske, og slet ikke har tid til at skrive historier....
Derfor må bloggen ligesom udvikle sig som den vil, det er jo trods alt mig der bestemmer og jeg skal lige vænne mig til at være online for verden...
Hvorfor er det lige nødvendigt med en blog?
Jeg har rigtig længe ønsket mig en netshop, men jeg er frygtelig utålmodig.... og da min mand, der oven i købet er it-lærer (burde være en simpel sag at stable sådan en på benene), altid har travlt, er der ikke blevet tid til at lave den endnu... Det på trods af, at jeg har ønsket mig den i årevis... Sådan går det bare med nogle ting.... Måske er det også nemmere med en blog, så slipper jeg for betalingsløsninger osv., og kan mere dybtgående fortælle om de ting jeg laver.....

Bloggen her bliver mit virtuelle udstillingsskab til verden.. til glæde for mig selv og de der interesserer sig for mit tøj under mærket Lille Hippie. Ønsker du at købe mine ting, sælges de på Trendsales. Søg efter Lille Hippie.

Jeg vil forsøge at lægge de ting på bloggen jeg arbejder med.. har du lyst til at kommentere mit kreative arbejde er du meget velkommen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar