søndag den 28. juni 2009

Mere lyserødt....

Det udviklede sig lidt med de ternede lyserøde bukser, 3 par blev det til af den lille rest jeg havde....
De næste par blev applikeret med træer og vintageblade, egentlig blev de endnu bedre.
Fik lige klædt Naja på så hun ligner en der skal til fest, superfeminin med hendes elskede høje festsko. De er snart for små så jeg skal på jagt efter noget lignende, da vi skal til bryllup hos Helle og Tommy til sept. Uh vi glæder os.... Hun er helt fantastisk som fotomodel pt. hun er tålmodig og ved lige hvordan hun skal vende og dreje sig! Gad vide hvor længe DET varer?
Nå, men hun ser jo så dejlig ud i outfittet, fik helt lyst til at beholde bukserne... Jeg undlod at sætte elastik i forneden og hvor er det faktisk helt befriende at se andet end posebukser/ballonbukser.

De næste jeg syr, som skal være i denim, skal sgu være med svaj:-)



Se lige mine fine sko...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar