søndag den 28. juni 2009

Kampen om lyserød...

Længe har jeg haft dette stof liggende, vel vidende at jeg på et eller andet tidspunkt måtte bøje mig for lyserødt...
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke rigtig er til lyserødt. Det er til gengæld min datter, der som alle piger ææælsker lyserødt, man er jo en prinsesse når man er 4 år!
I vores hus er hun selvfølgelig en prinsesse, man kan ikke blive andet med 4 storebrødre og en mor der altid har ønsket sig en pige til samlingen:-)
Jeg har udfordret mig selv, og forsøgt at skabe nogle bukser, der til trods for deres farve, lyserød eller lyspink, (som bare er flottere!) er endt med ikke at være "pussenuttede", men nærmest lidt rå, farven til trods!
Se her og vurder om du er enig:-)






Fortsættelse følger, jeg er ikke helt færdig med dette stof.....

1 kommentar:

  1. Hej

    Sikke en fed og flot blog du har:0)

    Er retro spenceren med bambi stadig til salg????

    hilsen Elin

    SvarSlet